Thursday, February 25, 2010

photoshoot perasan dan my Bad Day.

24 february 2010 adalah tarikh keramat yang takkan aku lupa. sangat2 bad. n rasa nyawa dah separa je tinggal. alhamdulillah idup lagi. semua ini sebenarnya takdelah berkaitan aku sorg. tetapi melibatkan berjuta2 pihak. tentang ape? org terdekat tahulah. dah tahu diam2. ape2pon perkara yang worst+bad dalam idup aku ni, aku layankan aje dengan sebaiknya. rase nak bungkus diri dalam selimut utk seminggu. oh tak cukup. sebulan kot. ? lagilah tak cukup, ok tambah lah lagi. 3 bulan. ok ke? bungkus2 dalam selimut pun ape dapat? berbalik pada peringtan utk aki dulu. "masalah utk diselesaikan, bukan difikirkan".
so pelagi wei.. selesaikanlah! nak selesaikan mcmana? semua tak reti bahasa! yang tui nak tikam yang ni, yang ni nak tikam yang tu. yang atas nak tikam bawah, yang bawah nak tikam atas. alih2, yang tersepit, penyek.. aku lah jawabnye. bukan mengeluh. tapi penat. penat dah dengan semua yang jadi dalam idup. rasa nak berkongsi secara terbuka pada orang ramai. malangnya memang tak boleh. biarlah family dan rakan2 terdekat je yang tahu.
terima kasihlah pada yang memberi semangat. big thanks to my Buya n my Ummi tercinta. perit sangat rasa idup ni. 24.02.10 menjadi sejarah lah keperitan melampau utk thn 2010. GAME OVER? blum lagi kot. dalam game pon ade retry kan? so skrg bukan nak retry. tapi nak "resume" jer ape yang dah jalan sekarang. nak turn over? memang tak dapatlah kan. kene lalu lalu lalu dan lalu je. bak kata aziz.. "ikut je flow yang ade skang". cakap senang lah kan. korg yang bace ni. nak ckp ape? ckp je.... semua leh ckp. yang tanggung, sakit, aku gak.. hoho. bestnye kalo ape keperitan yang kite lalui ni dapat bagi sikit kat org lain biar ringan sket pale otak.
24.02.10 walaupun perit, namun aku lalui gak tgharai aku dah kuar jumpalah abg angkat aku, zul. mcm biase, progress report. ngehhh.zul dengan aku biz partner for HANNAH land and Property (HLP). Thanks bro. yang link belah kanan kat atas sekali tulah zul. trylah klik tgk muke die. aku mcm tak inteprem gamba diee lam blog ni sbb takut salah faham dengan gf die.. takmaulah nak sakit2kan hati org ni. lepas jumpe zul, jumpe org len lak, n kami lepak kat Taman Keramat depan stesen jelatek. 1st time dtg sini. stelah bcerita ttg bisnes yg tak pernah abes, men tgkap2 gamba lak. die kate aku perasan. suke nak tgkap2 gamba sendiri n bajet lawa. hahah. suke atila. muke aku. aku tak lawa ke awa ke, aku tetap anak haji nashim. hehehehe.
conclusion: dalam kepala otak asyik terngiang2 lagu DEWA: Hadapi dengan senyuman. senyum je aku tapi rasa nafas tersekat2. cam nak mati aje ase. astaghfirullahal`azim.. haish!
muke sedih ni. sob sob sob.

bukan hp aku.

sangatlah bajet dikala aku sedeh. memang tak malu pun.


candid lah konon2. sebenarnye buat2 candid.

si pendek dan gemuk.tapi berangan nak jadi talent. nk jadi talent, g ah register sini.

buat2 candid lagi.

ok time ni nak maghrib da. tgh nak bang

ni baru betol2 candid.

2 ari je lagi ye kawan2.

ok. time ni dah bang. pastu gerak balik.
ABES.