Saturday, March 6, 2010

dunia oH dunia!

now aku ada kt SOGO bersama syira, ummi n adik. Shopping sblum 14hari lagi syira akan brangkat ke Jepun. :(. Ini aku update pkai hp jek smentara tgu syra pilih baju. Ada crita mau dikongsi ni...

Aku minat tgk crita2 pnyiasatan mcm CSI,CONAN,NUM8ERS Dan mcm lg.. Dalam cerita2 ni, sgt buat aku truja n rasa nk tgk apa nextnye.. Ada yg seram,ada yg suspen.. Dlm crita2 ni,bnda2 xlari jalannya,msti konspirasi pihak atasan, jenayah2 civil, bom, pistol2, tembak2, penculikan n mcm2 lagi. Tapi smua tu brlaku dalam cerita yg aku tgk..

Hakikat khidupan, br aku sedar se sedar2nya,bhawa apa yg jd kt crita sbnarnya didunia realiti byk blaku.bukan ngara luar je, dlm malaysia pn ada bnda2 cmtu. Dan sama dahsyat dgn ngara2 luar. CIA, FBI, INTERPOL...Hurm.. Sama je jadi jugak..hurm.. Xreti nk kongsi mcmana.

Apa yg aku tahu,dunia semakin hari semakin kejam. Dan nyawa pn boleh beli dgn WANG! Mcmanalah dgn generasi2 akan datang... Adoyai.. Dunia Oh Dunia!

P/s:gambr2 xada kna mengena dgn crita diatas. Skadar gamba yg br je ditangkap td... Huhu...