Wednesday, May 19, 2010

HANNAH Studio :)

okeh. ini adalah gambar pada event yang lepas sempena perasmian Rinasalleh.com. Tahniah Rina. Dalam event ni, Hannah studio telah bergabung utk memperkenalkan Model2 kami. Alhamdulillah, segala yg dirancang berjalan dengan lancar. Terima Kasih kepada model yang terlibat, : Kak Nora, Kak Wan, Siti Zainika, Farah, Kak fiza dan syira *blink2*. hehehe. Good Job :)) Thanks juga pada Ta'a (make-up artist) yg makeup sangat2lah cantik... tak juga terima kasih kepada Rina yang menginvite utk menyertai event ini. Tak lupa juga pada "Mem besar" dalam Hannah studio ini iaitu Cik Aiza Natasha yang vogue lagi best! :)) Tahniah Aiza. Juga pada Zul merangkap Assistant aku skrg :) Love All ♥


















love ♥

notaKaki: sekali org buat baik dengan aku, berganda aku balas. Tapi kalau dah dasar penipu dan ketrunan penipu, sampai bila pun aku takkan percaya. Walaupun aku baik dengan kau.upsss. ter emo lah pulak.