Thursday, May 20, 2010

Happy Birthday to me :))

alhamdulillah. Allah masih panjangkan usia aku. 18 mei yang lepas, genab umur aku 23 thun. wah. tua ke muda tu? bg aku muda la kut berbanding aiza n zul sengal,muahahahaha. aiza.. zul, jgn marah. okayla.. ape yang aku harap, semua segala impian aku akan tercpai selain aku mendapat kebahagiaan dunia akhirat.. ameen. perancangan tahun ni banyak.. n ade yang dah tercapai..


tgh2 malam 17 may tu, singgah kerumah my mom n celebrate. ni first time bawa aziz kerumah ummi :) happy sebab dapat berkumpul. thanks pada my siblings, aziz n ummi. love all :))



enya - me :)



:))


mat + bro in law + aziz :)


mekaseyh mama hurr :))


my lovely ummi :)



:)) thanks kepada yang wish, SMS dan terutama yang memberi hadiah..
notaKaki: memang rse dah lanjut usia sbb sambutan tak sehebat dulu.hehehe