Saturday, May 15, 2010

malaysia vs china

Smalam aku n aziz ke stadium badminton kat bukit jalil. Alkisahnya akan bersama adik n kawan dia juhe haziq, kawannye n abahnye.. Tapi plan dah kacau disebabkan tiket dah abesss.. Time sampai tu ngat leh ah bli tiket kat depa2 tepi2 jalan tuh. Xjugak dapat.hamapa btol..disebabkan aziz ni datanglah dr johor nak gak tgk bnadminton,kononnye..n nampak muke kehampaan aku, so die berusaha gak cari peluang sampai dapat masuk gak. After dealing with his friends yg polis2 ni.. Kitorg dsapat masuk ikut laluan polis. Heheheh. Dah pecahkan rahsia kani nasuk tnpa tiket kat sini. Sorry abg! Bukan kami berdua je, ade lagi 4 org kawan perempuan aziz pon masuk laluab dengan kami. Sblom tu ade org jual tepi jaln tiket harge rm100,haziq mcm berninat nak beli. Sib bek tak beli.malaysia kalah..So sad..bukan tak hebat, tapi china main memang dahsyattt. Walaupun dalam keadaan sgugut yg amat dlm stadium tuh, tp saku kautkan semngat juga menonton bersama sayangku ni. Ececeeeem..byk gak gsambar amik..ntila upload..pasal ni update pakai hp jekkk.okla.. Bye.