Tuesday, July 20, 2010

Baby dani dan Soulmate

Last week aku ke wangsa walk dengan soulmate, cadangnye nak tgk mantra, tapi lewat sangat..tambahan tengah penat sgt2. tengah tgu SM kuar duit, ternampak kak mira ku.. oh kak mira ni makcik sebalh buya aku.. sedare jugaklah.. die baru abis pantang.. lame gak tak jumpe die.. die jalan dengan hubby die n baby die. name baby die dani. so cute!


gegarlah!

close up. tomey!

ni lah kak mira. maintain ke"arab"an nye :)

sebenarnye time jumpe kak mira ni berlari2 terkejar2 kak mira sbb nampak dr jauh, so terlupa pulak dengan SM.. kene marah pastu sbb tinggal die camtu. skrang ni SM dah garang. takut nak buat ape2. urgh. camne tuhh lom jd suami dah garang. ermm. tapi org kata tegas sbb kalu tak aku nek kepala. btol gak tuh. kalo tak, sume aku nak betol.huhuhuh

leps kene marah :P. (tolonglah. gedik gile entri aku!)