Friday, July 30, 2010

Catatan Dari Kota Bandung Ke Kota Jakarta

Alhamdulillah aku panjat kesyukuran, sudah 5 hari aku selamat di Bumi Indonesia. Semuanya berjalan lancar. Walaupun pada hari pertamanya tak berapa baik, tapi hari berikiut nya alhamdulillh, tersangatlah ok! Setibanya di Airprt bandung pada jam 1 tghariwaktu indonesia. Terus ke Hotel Guntur utk check in. Memandangkan sekarang waktu ramai yg bercuti, jadi hotel tersangatlah penuh. Hotel Guntur ni pun terpaksa ambil yg deluxe punye, walaupun telah di booking 3 hari awal. Awal ke? heheh. Lepas dah checkin tros mencari sim card dan makan. camne nak diet nih? hurm tempat org memang tak boleh nak tahan. anti sakit. lagi2 perubahan cuaca. Rse mcm details je aku ceritakan. ringkasin aja ya.

guntur hotel



Sebenarnya apa tujuan datang ke mari, cuma 2 tujuan utama selain ber shopping. Btw, insyaAllah, Hannah Travel (HT) akan dilayarkan pakej ke Gold Coast, Melbourne dan juga Hong Kong. Jaringan bersama Recon Asia. Aku hanya mengikut je. Apa2 pun perancangan Allah itu lebih baik dari perancangan kita kan?

Di Indonesia, aku hanya membenarkan 7 orang penting, aja utk menghubungi aku, Bonda, Ayahanda, Aziz, En Azizi(regarding tender HT), Dr Adli (regarding HLP), Abg Lan dan Zul.

Ternyata org2 ini sangat tepat utk aku berikan nombor. taptuptap, dapat panggilan utk siapkan kertas kerja utk Maybank Loa. Oh lupa, alhamdulillah, HT dpt tender membekalkan kereta di 3 negeri. Negeri Perlis mahu tiru perak, dorg tak mahu pakai Perdana lagi. Mereka mahu tukar ke Camry. Pulang ke Malaysia nanti punya banyak kerja wajib disiapkan. Ada seminggu utk bekerja keras! urgh. baru ngat nak upload gamba2. ntilah dah senang boleh buat.

Okaylah sudah sangatlah ngantuk, Goodnight Indonesian & Malasyian!


notaKaki: aku taip belog p[on dah cakap cam org indonesia. erk
.