Tuesday, July 20, 2010

Darul Syifa' dan Darussalam

sekarang ni tgh aku tgh sakit. sakit apapun tak dapat di kesan. kelinik dah pegi, ubat dah ambil. tapi takda effect. Sakit datang time maghrib sampai esok paginya. tak ada apa yang aku boleh cakap selain berdoa semoga beroleh jalan penyelesaian.ameen.

malam tadi pergi darul syifa' gombak. percaya atau tidak, semalam aku hanya dapat ambil nombor, nmbor aku 22, dan tarikh nmbor aku adalah pada 27 Januari 2011. mak aii.. brapa bulan dah kene tunggu? tah2 dah mengandung aku time tu. ayyaak! soo..kene buat inisiatif lain..

gambar malam td. ramai tau org.yg nak berubat ni yg amik nmbo bulan april dan mei aritu.

pagi td sorg2 pegi darussalam, terletak di gombak. bangun seawal 5pagi utk bersahur, den basuh baju, kemas bilik solat dan bace buku hadiah dr ummi sampai tertidoo..den bangon bersiap ke darussalam..

memula beli limau nipis 21 biji, dan air minerel..sampai je sane, tutup!:( die bukak ari isnin rabu dan jumaat.so, esok lah boleh pergi. moga dipermudahkan olehNya.


notaKaki: siapa yang hantar ye?