Tuesday, July 20, 2010

Derma Darah

Last week, aku n kak fath pergi derma darah. sayangnye kak fath tak dapat derma darah sebab tekanan darah die hanyalah 92 je. keme 100 keatas tekanan baru blh derma. ini kali ke 4 aku derma darah. ape benefit nye? kita dapat darah baru, dapat makan free, dapat tolong org. hehehehe. lpas derma darah, aku ade meeting dengan pak nye azizi di KLCC discussed mengenai projek hannah travel di Perlis for next year. Alhamdulillah. rezeki dtg lagik!


with kak fath tercheennta

kaunter daftar

pdn

makan dolu sblom derma ya

kak fath teman kat sebelah

350ml darah dah didermakan. blup!

tu darah aku.hihi


pas abis derma

oh ya. lepas abes derma, aku n kak fath lepak di pdn lebih kurang 2 jam. terhuyong hayang ah. tatau apasai. sblom ni derma biase jerk. mabuk agaknya.

so pada kawan2 kalo tak mampu derma duit, g ah derma darah, mungkin darah kita mampu menyelamatkan nyawa org. ececececce

notaKaki: darah aku O!