Friday, July 2, 2010

Family gathering


whipppiiiie! weekend ni adalah hari family utk aku. aku akan habiskan masa dengan family setelah penat bekerja.esok my cousin, farah dalin aka ayang akan buat majlis persandingan di dewan perdana felda. jadi kami sekeluarga akan kesana. kami akan berkumpul bersama sepeti dirancangkan. ayang adalah cousin sebelah mak aku. rancangan arini aku n kak fath nak kua cr dress. hahaha. somangat ha. so ae2 kije arini, akan tertunda hingga minggu depan, kecuali yg berkenaan dgn HS. :)

aku suke bila berkumpul dengan keluaga ramai2. merapatkan ukhuwah.eceeeeece..semangat. pasni aku aka updatekan kenangan majlis wedding ayang nanti :)


gambar dibawah adalah gambar sewaktu menyambut besday my sister Humaira' Alhusna pada 16Jun yang lalu. :) sekadar berkongsi saat2 kami sekeluarga berkumpul .

my cs Huriyyah, Ummi, cs Humaira, n me

me n kak umai

bro in law, kak urya, ummi

bro bert n mama hurr :))

me ♥