Tuesday, July 20, 2010

Kak Fath dan Abg Daus

Last week seminggu kak fath teman aku ke mana2. nangis sama2, suka sama2, sume sama2..walaupun penah merajuk2, marah2, gado2 ngan kak fath, tapi aku tetap sayang kat kak fath ni sampai bile2. dah macam akk sendiri dah. sape2 yang tak tau, kak fath ni adelah cousinaku, mak die, kakak mak aku..so memangla dekat sgt2. aku rapat dengan kak fath semenjak putus dengan bonie dulu. die banyak bg kekuatan pada aku. love u akk.aku doakan kak fath berjaya dalam kariernye sbg pelakon, pengacara, model dan sebagainya. visit belog kak fath yuk! >>>> Siti Fathiyah

apa kess??

tu kak fath saye!

menu diet.kene kurus sblom bertunang!

yang kat bawah ni pulak abg angkat aku, abg daus..aku kenal die 8 tahun lepas time aku kije mcD lepas abes skolah dulu. tu pon kije diam2 mule2. ayah pon taktahu.pas kantoi baru kije terang2an. abg daus ni byk jaga aku time kije dulu. byk bg semangat time gado dengan pakwe lame dulu. bos. hahahah.klakau bile ngat. dr dulu abg daus ni maintain mcm budak je upenye walaupun umur dah 27. muke maintain cute! hahaha. pic bawah ni time kuar dengan abg daus last week dengan adik die. pertama kali abg daus jejak ke the curve.


abg daus.

without make up heheh.

sayang 2 2 ni, sayang semua! ♥