Sunday, September 5, 2010

Italiannies!

last week, benar-benar tanpa hala tujuan. berbuka di luar hampir seminggu. Ada bersama Ummi, ada bersama Teman, dan banyaknya bersama sepupu, kak fath. Alhamdulillah. Tak delah banyak keuarkan duit. Tapi rezeki yg datang,Thanks kepada siapa yang ada belanja berbuka sebelum ini. Moga dimurahkan rezeki ya! :)

percubaan pertama kali makan buffet di Italiaannies agak memuaskan hati juga. Kerana makanan yang jarang jarang ditemui di luar. walaupun nampak mcm sama spageti atau sebagainya, tetapi rasanya sangat berbeza. Cubalah ;) Iftar di Italiannies disertai kak fath dan abg lan. Selepas Iftar solat maghrib dan pulang kerumah.








muke lapo


australian chickken grilled.yummeh

the best dessert everrr...! ♥

masa utk pulang!yukk (tapi kak fath takpulang lg time nih)

Ada rakan FB bertanya, saya sering menggunakan aplikasi "foursquare" dan check in dimana saya berada. Tp dimana pula saya bertarawikh? okeh mari kita kongsikan :)

Tarawikh ibadat sunat yang kita lakukan sepanjang bulan ramadhan. Bohong jika saya mengatakan saya bertarawikh setiap hari, namun, walaupun saya pulang kerumah, selepas solat saya tetap melakukan biarpun 4 rakaat. Buat apa itk check in di "foursquare" utk nyatakan bertarawikh. bukan dirumah shj, ada juga di masjid bersama Bonda saya. Perlukah kita menyatakan setiap ibadat antara kita dengan tuhan pd semua org? Anda membaca alquran, anda canang2kan pada org anda membaca alquran? mcm tu? tentang aktiviti keduniaan saya di FB maupun blog sekadar berkongsi pada masyarakat luar tentang perasaan dan keadaan. Itu shj. Jadi soal solat, tarawikh, tidak perlu dijadikan satu isu lagi :)

notaKaki: Banyak ORANG, banyak RAGAM!