Saturday, November 27, 2010

Hari Bertunang - 27 November 2010

Assalamualaikum dan selamat tengahari semua..

lamanya tak update blog ni. banyak sebenarnnya yang ingin dikongsikan. tapi sangat sangat sibuk dengan berbagai2 hal. Kehidupan , Alhamdulillah semakin lancar dan lebih bermakna. Dengan kehadiran anak buah yang pertama iaitu Ahmad Wafi bin Ahmad Safuan. Syukur Alhamdulillah. :))

Akhir akhir ni busy dengan preperation untuk pertunangan. Alhamdulillah, segalanya sudah lengkap, dari tempat bertunang, baju, hantaran, tudung, bunga tangan, door gift, dan bermacam macam lagi. semua telah siap.


Malam ni jam 8 malam, saya akan di tunangkan. dengan siapa lagi kalau bukan Aziz. Semoga Hubungan ini akan berakhir ke jinjang pelamin seterusnya ke akhir hayat. InsyaAllah.

Lepas tunang nanti saya akan upload gambar khas buat tatapan kaum keluargaku, sahabat handai serta stalker2 yang tak pernah putus2 bukak blog saya hari hari ;) glemer I, hehehe.

Okaylah, nak iron alas lapik paha, jam 3 petang akan ke lokasi tempat akan dilangsungkan Majlis Pertunangan. dimana lokasinya? tunggguuuu. heheheh.

notaKaki: tetibe teringat ade org tu ckp yg saya tak laku dan tak ade org nak.. tapi alhamdulillah dah nak tunang dah harini. yg awak dok ngata saya tu masih belajar pun. hesh. semoga cepat2 kawen ye!