Thursday, December 30, 2010

Bye

esok babai dah sini. semoga selamat sampai

formspring.me

Ask me anything http://formspring.me/alhusnashim

Tuesday, December 28, 2010

Genab Satu Bulan

Pejam celik pejam celik, dah genab sebulan dah saya bertunang dengan aziz. walaupun baru sebulan, mcm mcm dah onak dan ranjau utk memahami antara satu sama lain. ingatkan terer sangat nak hadapi, rupa rupanya berat wooo.. banyak betul kene sabar. betullah orang cakap, bila dah darah manis, memang macam macam jadi.

apapapun, TAHNIAH buat diri sendiri dan untuk Tunang tersayang kerana masih kekal sehingga sehingga hari ini. Doa dan harapan, semoga hubungan ini kekal sehingga ke jinjang pelamin dan hidup bahagia, aman dan makmur selamanya. ........



saya dan enchik tunang




notaKaki:manade tak goyang sesuatu hubungan. mesti ade tergoyang sikit punyeee. yang penting, kene sabar!

Monday, December 27, 2010

Undocument File

gambar gambar dibawah adalah koleksi gambar yg tersimpan. macam tak percaya je bile fikir fikir balik diri ni nak kahwin dah.persediaan? 20%? erk.boleh ke mcm tu.adoyai,

mmg suka nak bergambar.

laghik

thanks for the pressie

lagilagi

tunang saya

lagilagilagi

memang perasan pon-_-"

thanks for being my soulmate

notaKaki:saya masih lagi di bawah jagaan buya dan ummi saya.bukan tunang saya. -_-

Soulmate

muchmuch love

footnote: ku doakan semoga ayahandaku sihat sejahtera hendaknya. oh ya, ayahandaku baru kuar wad --__-- he is my everything. my precious.

Monday, December 20, 2010

Take It Easy !




Dreams come true when u act as much as you wish. #DontWait




Sunday, December 19, 2010

Trip To Sg. Petani

2minggu sudah, saya dan keluarga belah ummi prgi ke kedah rombongan untuk majlis sepupu saya di belah perempuan. 3hari kami berkampung disana. ini kali pertama aziz join keluarga. best sebab aziz boleh masuk dengan family. bukan senang woo. alhamdulillah. satu family belah ummi suka aziz. thanks sayang. Kat bawah ni antara beberapa keping gambar sekadar berkongsi.



kat Hotel SP.
murah hati.moga dimurahkan rezeki syg.

aziz with ummi

lepas nikah

peacee

makan malam di tanjug dawai?erk. yeke.

di Radix FC. Kagum sgt dengan tempat ni. ramai2la ke RFC!

1st time pakai kaftan

Thursday, December 16, 2010